Doprava a platba

Vždy sa snažíme doručiť Vám Vašu zásielku bezpečne a čo najskôr. Vieme, že keď si vyberiete svoje víno, chcete ho mať doma čím skôr, preto Vaše zásielky v pracovné dni štandardne doručujeme do 48 hodín. Navyše pri objednávke nad 50,- EUR  Vašu zásielku prepravíme kamkoľvek na území Slovenska úplne zdarma.

Doba dodania* - zásielky doručujeme:

  • na území SR do 48 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni) + možnosť doručenia v sobotu

V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom)

 

Poplatky za prepravu:

  • Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v SR:           3.99 € s DPH
  • Objednávka nad 50,- EUR:                                       bezplatne v rámci Slovenskej republiky


 

Transakčné poplatky:

  • Poplatok za prevod na účet:                                            bezplatne
  • Poplatok za platbu v hotovosti pri osobnom prevzatí:      bezplatne
  • Poplatok za dobierku (platbu pri doručení):                     1 EUR s DPH
  • Poplatok za platbu platobnou kartou:                              bezplatne      

 

Dôležité:

  • Nie je stanovené minimálna hodnota objednávky
  • Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločností Slovenská pošta. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
  • Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň.
  • Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. Ak zásielka nie je kompletná, je poškodená, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú bezodkladne neoznámil zástupcovi predávajúcemu v súlade s bodom 5.9  reklamačných a obchodných podmienok, neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.