Doprava a platba
Vždy sa snažíme doručiť Vám Vašu zásielku bezpečne a čo najskôr. Vieme, že keď si vyberiete svoje víno, chcete ho mať doma čím skôr, preto Vaše zásielky v pracovné dni štandardne doručujeme do 48 hodín. Navyše pri objednávke nad 50,- EUR Vašu zásielku prepravíme kamkoľvek na území Slovenska úplne zdarma.
Doba dodania* - zásielky doručujeme:
- na území SR do 48 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni) + možnosť doručenia v sobotu
* V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom)
Poplatky za prepravu:
- Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v SR: 3.99 € s DPH
- Objednávka nad 50,- EUR: bezplatne v rámci Slovenskej republiky
Transakčné poplatky:
- Poplatok za prevod na účet: bezplatne
- Poplatok za platbu v hotovosti pri osobnom prevzatí: bezplatne
- Poplatok za dobierku (platbu pri doručení): 1 EUR s DPH
- Poplatok za platbu platobnou kartou: bezplatne
Dôležité:
- Nie je stanovené minimálna hodnota objednávky
- Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločností Slovenská pošta. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
- Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň.
- Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. Ak zásielka nie je kompletná, je poškodená, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú bezodkladne neoznámil zástupcovi predávajúcemu v súlade s bodom 5.9 reklamačných a obchodných podmienok, neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.